بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تسلیت

سلام به همه

همونطور که میبینید خیلی وقته این وبلاگ اپدیت نشده

من یکی از دوستان نویسنده ی این وبلاگ هستم که تونستم بعد از مدت ها

رمز وبلاگو پیدا کنم و بتونم واردش بشم.

متاسفانه نویسنده ی این وبلاگ به خاطر بیماری قلبی شدیدی که داشت فوت شده.

خودش الان جاش راحته چون دل پاک و پردردی داشت

همه ی عزیزاشو ناراحت کرد.

حال عشقشو داغون کرد.

ازتون میخوام اول براش دعا کنید و فاتحه بخونید

دوم اینکه وبلاگ دیگه ای که داره رو سرپا نگه دارید.

ازتون میخوام برید به اون وبلاگ و مطلب بفرستید اون وبلاگ به خاطر شما هواداراش ساخته شد.

زنده نگهش دارید. بزارید دل عشقش اروم بشه.

ازتون میخوام جوری اون وبلاگو بسازید که یاد نفسو واسه همه و واسه همیشه زنده نگه داریم.

www.asemoonezakhmi.loxblog.com

ازتون خواهش میکنم نو قسمت نظرات اون بلاگ مطالبتون رو بزارید تا با تایید من و عشق نفس اون مطلب به نمایش گذاشته بشه

بازم ازتون میخوام واسه شادیه روح نفس فاتحه بخونید. ممنون از همه. خدانگهدار.

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین، الرحمن الرحیم، مالک یوم الدین ، ایاک نعبد و ایاک نستعین، اهدنا الصراط المستقیم

اصراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولاضالین

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هو الله احد، الله صمد، لم یلد و لم یولد ولم یکن له کفوا احد

بسم الله الرحمن الرحیم 

قل هو الله احد، الله صمد، لم یلد و لم یولد، و لم یکن له کفوا احد

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هو الله احد، الله صمد، یم یلد و لم یولد، و لم یکن له کفوا احد

 



نظرات شما عزیزان:

امیر 73
ساعت4:22---20 مرداد 1394
امیدوارم یه شوخی از طرف سمیرا یا بی اطلاعی از طرف نویسنده باشه
و گرنه که انشالله روحش تو ارامش قرار بگیره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 21:12 | |