بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره

دست من نیست هر روز میگم دوستت دارم

مثل هر روز امروز میگم دوستت دارم

با تو دلم خوشه هر چی میخواد بشه

یه نفر عشق تو همیشه یادشه

قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره

حالا که میگی اره انگاری هوا تب داره

بی قراره

داره قلبت راس میگه هر چی دلش خواست میگه

منو تو با هم باشیم دنیا مال ماست دیگه

خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا

داره تو گوشت میگه ما مال همیم دیگه

گوش کن به قلبت

داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه

منو تو با هم باشیم دنیا مال ماست دیگه

دست من نیست هر بار میگم دوستت دارم

این همه با اصرار میگم دوستت دارم

حال دلم بده دلمو پس نده

میدونم خودم چی سرم اومده

قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره

حالا که میگی اره انگاری هوا تب داره

بیقراره

داره قلبت راست میگه هر چی دلش خواست میگه

منو تو با هم باشیم دنیا مال ماست دیگه

قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره

حالا که میگی اره انگاری هوا تب داره

بیقراره

داره قلبت راست میگه هر چی دلش خواست میگه

منو تو با هم باشیم دنیا مال ماست دیگه

خدا اونجاست اون بالا هواسش به ماست حالا

داره تو گوشت میگه ما مال همیم دیگه

گوش کن به قلبت

داره قلبت راست میگه هر چی دلش خواست میگه

منو تو با هم باشیم دنیا مال ماست دیگه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 19:56 | |