بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آشتی

چی میشه یه بار بگیری             سراغی از دل تنگم

ببینی چه حالی دارم             نمیتونم که بخندم

ببینی شبم اسیر خاطراته             خستگی هام منو نادیده گرفتی با همه دل بستگی هام

من که با نبودن تو                خسته و دلگیرو تنهام

اگه برگردی کنارم                    میرسم به ارزوهام

من که با این همه دوریت              غصه دارم بیقرارم

تا تو برگردی به خونه                  لحظه هارو میشمارم


از من چی مونده باقی؟                         ببین خوردو خرابم

سرگرم هر چی غصم                    بیا برس به دادم

چی میشه یه بار دیگه                  دست بزارم تو دستات

منو قابل میدونستن                   دوباره اون دوتا چشمات

حس کنم دنیارو دارم                    میشه عاشق شدو دل بست

میشه برگشتو شروع کرد                  میشه گفت اول جادست

من که با نبودن تو                 خسته و دلگیرو تنهام

اگه برگردی کنارم                          میرسم به ارزوهام

من که با این همه دوریت              غصه دارم بیقرارم

تا تو برگردی به خونه                         لحظه هارو میشمارم

من که با این همه دوریت             دارم از نفس میفتم

اشتی کن دوباره با من                نگو از یاد تو رفتم

 ...........من که با نبودن تو                   

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت12:37---29 خرداد 1393

این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش


پرهام
ساعت22:47---27 خرداد 1393
سلام
وب قشنگی داری
خوشم اومد
خیلی خوب بود
دمت گرم
ب منم سربزنیاااااااا
دوس داشتی بگو تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 14:24 | |