بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دنیام

تویی دنیام       تویی رویام

میدونی که           تورومیخوام

نبینم که بگی تنهام              با تو خواب نداره چشمام

حال قلب من پیش تو خوبه       واسه عشق تو داره میکوبه

از کنار تو نمیرم جایی                 شبا با چشمات میشه رویایی

با تو احساس عاشقی دارم              جایی جز شونت سر نمیزارم

وقتی که اروم تو میای پیشم          دوباره انگار عاشقت میشم

تویی دنیام  تویی رویام            میدونی که تورو میخوام

نبینم که بگی تنهام             با تو خواب نداره چشمام

برات انقده دیوونم    که بی تو من نمیتونم یه لحظه حتی تنها شم

دلم میخواد که باهات باشم

نگام کردی دلمو رفتو       باتو تموم مشکلام رفتو

میخوام روزای من باهات سر شه

میخوام دنیام از این قشنگ تر شه

تویی دنیام  تویی رویام              میدونی که تو رو میخوام

نبینم که بگی تنهام                با تو خواب نداره چشمام

تویی دنیام  تویی رویام             میدونی که تورو میخوام

نبینم که بگی تنهام                با تو خواب نداره چشمام

تویی دنیام

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 14:10 | |