بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل عاشقم همیشه             تنگ چشمای تو میشه

عطر تو میپیچه                    تو هوا

میشه با تو خاطره ساخت      میشه دل به عشق تو باخت

میشه واست مرد به خدا

نمیدونم قراره تا کجا            اما دوست دارم

نمیدونم نمیدونم چرا         اما دوست دارم

نمیدونم قراره تا کجا            اما دوست دارم

نمیدونم نمیدونم چرا           اما دوست دارم

غیر تو مگه کسی میتونه       ماه اسمون من باشه؟

توی روزای پاییزیو سرد           گل مهربون من باشه؟

قدر چشماتو میدونم             به خدا دنیا کوتاهه

کسی فرداشو نمیدونه               فرصتا قدر یه اهه

نمیدونم قراره تا کجا             اما دوست دارم

نمیدونم نمیدونم چرا              اما دوست دارم

نمیدونم قراره تا کجا              اما دوست دارم

نمیدونم نمیدونم چرا               اما دوست دارم

...............................................................

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 20:38 | |