بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چرا؟

چند وقت پیش دبیر فیزیکمون داشت درس کره های باردارو میداد

دوتا کره کشید. تو یکی بارهای مثبت گذاشت تو یکی بارهای منفی

وقتی میخواست توضیح بده گفت فرض کنید اینا یه دختر پسرن که میخوان با هم دوست شن

وقتی که با هم دوست شدن صفاتشون جابه جا میشه یعنی بارهای مثبت دختر میره واسه پسر بارهای منفی پسر میاد واسه دختر.گاهی اوقات هم میشه که بارهای منفی پسر به دختر انتقال پیدا میکنه و بارهای مثبت اونو خنثی میکنه.

من الان یه سوال دارم

میخوام بپرسم چرا ما تو مثال هامون دوستی دختر با پسرو عیب نمیدونیم اما اگه دختر یا پسر خودمون با جنس مخالف دوست بشه میتوپیم بش که این بی ابرویی ها چیه دیگه و بهش میگیم که دیگه حق نداری بدون اجازه یا بدون مادرت از خونه بری بیرون

اصلا چرا همیشه میگیم پسرا بار های منفی دارن؟ من یه دخترم ولی خب باباجان من یه ذره فکر کنید دیگه.اونا هم ادمن اونا هم بنده ی خدان

دلیلی نداره تو مثال هامون و تو داستانا همیشه پسره بد باشه و دختره خوب

از بچگی بهمون گفتن دخترا با دخترا بازی کنن پسرا با پسرا

ولی اگه تو یه خانواده همه دختر باشن و فقط یه پسر باشه چی؟ اون پسر باید با کی بازی کنه؟

خودتونو یه لحظه بزارید جای اون پسر چه حالی بتون دست میده؟ها؟

نمیخوام از جنس مخالفم دفاع کنم ولی خب راست میگم دیگه

وقتی یه پسر شکست عشقی میخوره حالش داغون تر از ما دخترا میشه.میدونید چرا؟چون اونا حرف دلشون رو به کسی نمیگن،چون از کوچیکی یادشون دادن که مرد گریه نمیکنه.ولی ما دخترا اینجوری نیستیم.درسته ما هم حالمون خراب میشه داغون میشیم ولی نه به اندازه ی یه پسر.

حداقل ما دخترا با گریه های یواشکیو شبانه خودمونو خالی میکنیم یا با یه نفر درد دل میکنیم.

اینقدر مغرور نباشید.چرا ما همش فکر میکنیم فقط خودمون دل داریم؟ چرا فکر میکنیم که کار پسرا دل شوکندنو خیانته؟چرا فکر میکنیم اگه یه پسر با یه دختر دوست میشه فقط میخواد با دل اون دختر بازی کنه؟

به خدا اگه یه پسر عاشق بشه کل دنیاشو میده واسه عشقش

اهای دخترا اهای پسرا یکم کمتر غرور داشته باشیدمنم یه دخترم خیلی وقتا هم شده اگه حق با پسرا بوده ولی از همجنسای خودم دفاع کردم. ولی خب فقط تا یه جایی میشه اینقدر خودرای بود.

پسرایی که این مطلبو میخونید قند تو دلتون اب نشه. خیلی از هم جنسای شما جوری دل شکوندن که به قیمت زندگی دختره تموم شده. به قیمت جونش

خیلی وقتا شنیدیم که میگن پسره به خاطر دختره خودشو کشت.ولی اگه مرد بودی وایمیستادی تا خوشبختش کنی نه با تنها گذاشتنش بد بختش کنی

من اینو همیشه میگم

دخترا پسرا حرف کسیو باور کنید که میگه به خاطر تو زندگی میکنم نه حرف اونیو که میگه به خاطر تو جونمم میدم

مواظب خودتونو خوبی هاتون باشید

منتظر نظراتون راجع به این مطلبم هستم

عشق منید اشوه گرید

قوربان شما خدافس

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر حسین
ساعت12:39---19 ارديبهشت 1393
دمت گرم بابا

بالا خره یکی پیدا شد از حقمون دفاع کنه

دمت گرم

پسر نیستی اما یه جورایی حالمونو درک کردی

اون تیکه که گفتی اگه تو خونواده فقط یه پسر باشه اون باید چیکار کنه

اونو خیلی دوست داشتم

واقعا حرفات همه رو متحول کرد منی که پسرم یاد شکستی که خوردم افتادم بغض کردم ولی اشک نریختم چون به قول خودت یادم دادن مرد گریه نمیکنه
پاسخ: فقط میخواستم با این کارم یه جورایی بگم شما پسرا هم دل دارین بعدشم گاهی اقات مرد ها هم نیاز به اشک دارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 12:17 | |