بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شکایت

دوستایی که میاین تو وبم و برام نظر میزارین

خیلی ها هم کاری کردن که بازدید وبم بالا بره

ازهمتون متشکرم

راستش یه گله ای دارم از خیلی ها

کسایی که میگفتن همه ی مطالبت رو از وبلاگ این و اون کش رفتی گذاشتی تو وبت

حالا هم داری به خودت میگی هنرمند

خیلی از دوستام بهم گفتن فقط کسی که عاشق واقعیه می تونه

یه وبلاگ عاشقانه عالی بزنه

حالا به این نتیجه رسیدم که راست میگن

آره من یه عاشقم

یه عاشق واقعی عاشق کسی که الآن یک ساله که ندیدمش

ندیدمش چون نمی تونم ببینمش

نمیتونم ببینمش چون الآن یه ساله که زیر خروار خروار خاک خوابیده

من خودم رو هنرمند نمی دونم

برای نوشتن مطالبم هم خیلی شبا تا صبح بیدار بودم

برای نوشتن مطالب انگلیسی که تو وب هست خیلی تلاش کردم

همچنین برای پیدا کردن عکسا

من کسی نیستم که از یه وب مطلب درارم بذارم تو وب خودم

خوب چه کاریه مگه مریضم

به هر حال من به کاری که میکنم ادامه میدم

نوشتن شعر و داستان عاشقانه برام کار دوست داشتنییه

بازم از خیلی ها تشکر میکنم

که برای بهتر شدن وبلاگ بهم کمک کردن

منتظر نظراتون هستم

 



نظرات شما عزیزان:

sirvan021
ساعت10:39---29 اسفند 1392
خواستم سال1393 رو پیشاپیش به شما و خانواده محترمتون تبریک بگم ان شالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشی
پاسخ: وقتی با تو باشم خوبم تو ام سال خوبی رو داشته باشی سیروان جونم


Majid Fa
ساعت19:51---26 بهمن 1392
سمیرا،،،عاشقتم من
پاسخ: بسه بسه پررو نشو دیگه


منت
ساعت15:00---24 بهمن 1392
درکت مکنم عزیزم
پاسخ: پس تو هم درد کشیده ای؟


مانی61
ساعت11:33---24 بهمن 1392
من که عاشق سایتت شدم تعریف الکی نیست


ولی بهترین نوشته ها رو جمع کردی امیدوارم


موفق باشی

پاسخ: مرسی داداشی جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 21:25 | |