بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مقدمه

......حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است

.....ارام.....بی صدا....اما همیشگی



نظرات شما عزیزان:

امیر 73
ساعت0:46---28 مهر 1393
کجایی تو دختر ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: چرا من؟ تو کجایی؟


غریبه
ساعت19:16---29 ارديبهشت 1393
سلام وب لاگ خوبی داری موفق باشی گلم به سایت ما هم سر بزن گلم ملودی چت melodichat.org

sahel
ساعت18:43---23 ارديبهشت 1393
وبت بی نظیره دختر
پاسخ: مرسی عزیزم


بنیامین
ساعت18:37---23 ارديبهشت 1393
وبت خیلی خوبه سمیرا جون
پاسخ: خیلی ممنون از نظرت


reyhaneh15
ساعت15:23---22 ارديبهشت 1393
چشممممممممممممممم فدات اجی جووووونم



گیده تکرار نمیشه چشمممممممممممممم
پاسخ: افرین دخمل گل


reyhaneh15
ساعت15:56---21 ارديبهشت 1393

وااااااااای سمی جوونی ادرس وب این مبینه نامردو بزار برم وبش!!!

فدات عزیزم
پاسخ:

ریحونک جونم چقدر به تو بگم با داداش من درست بحرف هان؟پیر شدم به خدا هنوز تو نفهمیدی www.mobin912.loxblog.com این ادرس سایتش بعدشم تو لینک های وبم ادرسش هست با عنوان طلا فروشی مبین بار اخرتم باشه به داداش من میگی نامرد



.......
ساعت21:22---17 ارديبهشت 1393
سلام

وبلاگت عجب حال و هوایی دارهــــــــــــــــــــ





___________$$$$$$

______$$$$$$__$$$$$$$$__$$

____$$____$$$$__$$$$__$$$$

__$$______$$$$$$__$$$$$$$$

__$$____$$$$$$$$__$$$$$$

__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$

$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$

$$$$__$$$$$$__$$__$$$$

__$$$$______$$$$$$$$$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$

_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$

__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$

___$$$$_____________`$$$

___________________ $$

__________________`$$`

________________$$`

_____$$$$$$$$$$

___$$$$$$$$$$

_$$$$____$$_$`

$$$$$__$$___$$___$$$$

$$$$$$$______`$$_$$$$$$

$$$$__________$$$_____$

$$___________` $$____$$

_____$$$_____$$`___$$$$

___$$$$$$___$$__$$$$$$

__$$$$$$$$_$$_$$___$$$

_$$$____$$$$_$$__$$$$

__$$_____$$_$$$$$$$

___$______`$$

___________$$

____________$$`

___________`$$

__________$$

_________$$

________$$



بعضی حرف ها رو نمیشه نمی تونی جونی نداری تا بیان کنی

واین جمله ات تو وبلاگت از هموناس

که نمی شه گفت



یا حق
پاسخ: گاهی اوقات باید اراده کرد مرسی که به وبم اومدی


reyhaneh15
ساعت16:32---3 ارديبهشت 1393
سلام اجی خوشحال میشم بمنم سربزنی

مبین912
ساعت17:52---2 ارديبهشت 1393

خیلی ممنون که عزیزم بهم سر زدین بازم خوشحال میشم که بتونم باهاتون صحبت کنم
بازم معرفت شماها فقط یه زحمت براتون داشتم
حتما حتما به گلپری بگین بیاد تو وبسایتم ایمیلشو برام بذاره دلم براش یه ریزه شده ممنون میشم منم حتما براتون جبران میکنم
حسابی دلم برای شماهاهم تنگ شده خوشا اون روزا که منتظر میشدم تا شماها بیاین ولی حیف که زود گذشت
حداقل هم دوست هم دشمنمو پیدا کردم
دوستون دارم یه دنیا بای


پاسخ: ارزش تو واسه من از همه بیشتره داداشی همیشه به یادتیم


مبین912
ساعت15:27---26 اسفند 1392
فقط وفقط اومدم پیشاپیش سال نو رو به شما وخانواده تبریک بگم وامیدوارم در سال جدید به تمام خواسته هات برسی وخوشبخت بشی





امیدوارم تو سال 93 که در لحظه 20:20:20 تحویل میشه لحظه های 20 زیادی داشته باشی.


عیدت 20. نوروز 93 پیشاپیش مبارک
پاسخ: سال نو تو هم مبارک داداشی گلم ایشالا هر جا که هستی موفق باشی


RAMNS
ساعت20:22---15 اسفند 1392
درود وب خیلی جالبی داری ب وب منم سر بزن اگه خواستی لینکم کن
پاسخ: وب جالبی داشتی مرسی که به وبم اومدی


reyhaneh15
ساعت18:20---15 اسفند 1392
سمیراجووونم وب عالیی داری عزیز موفق باشی
پاسخ:مرسی ریحانه جون


مبین912
ساعت12:03---13 اسفند 1392
اجی گلم بازم اومدم بگم سایتت خیلی عالیه
پاسخ:مرسی داداشی جونم


★ ●•٠· شاعرکــــــــــــ ·٠•● ★
ساعت14:49---1 اسفند 1392
عالی...
پاسخ: مرسی شاعرک جونم که اومدی به وبم


سیروان021
ساعت22:00---20 بهمن 1392

سلام وب خوشملی داری

پاسخ: مرسی



soroush
ساعت19:15---4 بهمن 1392
سلام من سروش هستم..برای اشنایی باهم منتظرت هستم....به منم سربزن

fati
ساعت12:23---8 دی 1392
چه سخته تو باشی
من باشم......
ولی قسمت نباشه!


sepideh.mn
ساعت14:42---7 دی 1392
وب خوبو قشنگی داری ♥ به منم یه سری بزن خوشحال میشم
پاسخ:چشم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 14:45 | |